När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

söndag, september 19, 2010

Lite duktig har jag allt varit!

Så dagen började med en skön sovmorgon! När det blivit mycket sena kvällar behövs det och ändå är jag snor trött min har inte kommit mig i säng tidigare för det! Men sen så käkade jag frukost och så gick jag iväg och röstade. Bra där! Sen så gick det inte så lång stund så var det dags att äta igen innan träning.

Så det blev ett pass thaiboxning, jag hade som sagt till Mickaela att jag skulle dit så då skulle hon också det men inte dök hon upp så då vad jag ensam tjej. Men det gör inte så mycket för jag vet en del saker jag behöver öva på och ja det går att göra själv med en säck. Sen körde jag lite klinch med Simon och det är som så jobbigt när han är större och så mycket starkare så när han förväntar att jag ska göra massa saker så orkar jag knappt för att han är för stark. Sen så skulle jag knäa han i magen då och ja när det är så jäkla trångt får jag inte upp knäet nog högt så hans sups fick sig någon däng (men inte alls allt för hårt för fasen vad svag när är man som inte får ladda knäet).

Sen så skulle Simon och Jonte springa uppför vitbergsbacken och inte för att jag någonsin i närheten skulle klara det så gick jag upp för en gång och det räckte för att jag skulle avlida i mina ben nästan. Det är så sjukt jobbigt att gå upp och det är fasen lika jävla jobbigt ner!

Så efter det cyklade jag på ICA och handlade det vi behövde för plättar. Nu man duschad och har hunnit pyssla till sig lite så nu är det Simon som har turen att stå vid spisen men min tur kommer den med. Vi är båda rätt slut nu.

Men ack så skönt det är!

Inga kommentarer: