När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

fredag, september 24, 2010

Helg igen!

Nu är det fredag, riktigt skönt och Simon verkar vara bättre. När jag kom hem idag har jag även denna gång fått ett inbetalnings kort med pengarna från CSN även fast det ska sättas in direkt på kontot som dom sa på banken sist att det skulle göras!!

Så varför inte frågar då jag, inte vet jag? Jag tar en vända på stan nu så ser vi efter det och så gissar jag att det blir att ringa CSN, för jag tror inte det är banken som gör fel.

Sen så ikväll så blir det uppvärming vid korvivars någonstans med några tjejer från klassen, sedan ska vi gå och äta på All star så nu hoppas jag att dom har god mat! ;) (helst billig också men det är ju bara att drömma vidare om jag förstår saken rätt! )

Nämen så jag hoppas det blir en riktigt trevlig kväll!

Inga kommentarer: