När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

onsdag, september 15, 2010

Försöker skapa lite ordning.

Huvva så trött jag blev i huvudet, det kanske har lite att göra med vädret också jag vet inte men det känns som jag håller på att somna! Man kanske inte ska streta emot allt för mycket, det skulle trots allt inte göra så mycket alls om jag sov en stund.

Jag känner mig duktig och har tagit tag i en del saker nu, såna där viktiga som måste göras, för tydligen hade jag saker kvar i Norge och betala. Sen så visar det sig att alla försäkringspapper angående min stukade fot inte var i sin ordning så då har jag skickat mail om det till min före detta arbetsgivare och sen så har jag sökte 1 JOBB!

Nu när jag smider en del planer så går det inte komma undan att jag skulle behöva mig ett jobb så ja, jag har sökt ett nu och jag hoppas jag får det!! Det vore klockrent, men jag ska söka något till som personlig assistent och så.

Sedan har jag lånat hem nya provbågar eftersom att jag inte alls var nöjd med de paret jag beställde från favoptic. Så nu ska jag prova lite mer när det kommit in några få nya bågar. Så jag ska fixa bilder på det också men just nu känns det som mina ögon går i kors så nu ska jag allt vackert vila mig lite och ladda inför Boda borg med min klass i eftermiddag/kväll!

1 kommentar:

Maria sa...

jag vet! varför är dom så stressade för, känn lugnet säger jag! men hon sa att jag skulle höra av mig när vi kommer på söndag så skulle hon se hur det låg till då, så vi håller tummarna!

är du sugen på att hänga lite med mig imorn förresten, visst slutade du tolv typ? vi kanske kan fixa nå lunch eller nåt?:)