När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

tisdag, september 14, 2010

Vad an detta?

Idag slår jag på stort med hela 2 inlägg. Min tavla har nämligen kommit! Och så fin den blev, jag är nöjd så äntligen har jag själv en egen tavla på väggen. Och nu har jag inte bara gett bort tavlor. Jag är så nöjd!

Annars har jag pratat med studievägledaren idag om hur jag kan göra nästa termin och det bara snurrar i mitt huvud! Hur ska jag få ihop allt detta?!

Jag som också tänkte åka en sväng till Bureå i morgon för att hämta ut något som är postat dit till mig så blir det inte av i alla fall. Jag åker på fredag i stället när Anna skulle vara hemma så hinner jag träffa henne också.

Annars så laddar jag inför thaiboxningen, sweet det ska bli!

Inga kommentarer: