När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

torsdag, september 16, 2010

Vad gör man för att hålla sig vaken?

Jag är så sjukt trött, jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till! Det är slitsamt det här. Först blev det sent i tisdags eftersom att jag tränade då så jag tror inte jag var i säng förrän halv 12 och igår så var jag ju på Boda borg med klassen och åt middag och hade skoj. Sedan var det bara hem i räserfart och fixa till sig och sedan iväg på Traversen.

Så det var faktiskt riktigt kul att få träffa dom flesta och var social, det är inte direkt så man får den chansen på lektionerna för då pratar bara lärarna. Så ja i alla fall så var jag inte hemma förrän halv 1 igår och jag sov nog inte före kl 1 och i morse var det bara att stiga upp tidigt eftersom att vi hade fysik. Men fick åka hem till lunch så då lagade jag mat till Maria och det är nog sista gången jag ser henne på ett tag sedan var jag så trött att jag knappt kunde hålla ögonen öppna så jag slutade kämpa mot det och blundade. Men ändå så reagerade jag som mycket på ljus hela tiden så det var inte direkt så jag SOVA, men vilade. Sen så har jag ätit middag också och just då kände jag mig lite piggare men nu går det BARA utför!

Hur ska jag orka hålla mig vaken till kl 20.30 när vi har thaiboxning?! Tur jag är ledig i morgon då ska jag ta en sovmorgon och sedan bege mig till Bureå efter frukost tänkte jag.

Inga kommentarer: