När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

tisdag, september 28, 2010

En tisdag blev det idag.

Lite spak helg men nu har jag tagit nya tag och skrubbat upp lägenheten så känns det lite trevligare. Nu är det bara Simon jag väntar på att han ska dammsuga och torka golven så är det helt ren! Då är förhoppningsvis all skit borta.

Annars då jo tillbaka på skolan igår så gjorde jag 2 laborationer och jag tycker verkligen inte att sånt är så speciellt kul, jag gör inte det. Men nu var det inte så avancerade grejer så det är väl bra! Just ja, jag borde renskriva min anteckningar till den ena och lämna in dem idag. Kan ju passa bra att göra nu då såhär på morgonen/förmiddagen innan jag har första lektionen.

Jag vad ska jag annars säga. Det blir väl träning ikväll tänkte jag även fast mitt blåmärke är stort som tusan och det känns som det skriker här är jag, nu kan jag i alla fall åtminstone sova på höger sida igen.

Haha kände att ja inte var sådär jätte inspirerad just nu men så är det ibland.

Inga kommentarer: