När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

onsdag, september 01, 2010

Det är inte alltid lätt att bestämma sig!

Jag ska framkalla en hel hög med bilder nu tänkte jag och det ska bli jätte kul! Men sen så ska jag även framkalla 2 st bilder som jag ska sätta in i en ram från IKEA men 3 i en så det blir en tavla men just nu har jag något svårt att bestämma mig vilka bilder det ska bli.

Sen så min favorit sedan tidigare ska jag allt göra till min första riktiga tavla till mig själv! Det kommer bli lite dyrt det här men det är inte så ofta jag gör det. Sen så måste jag välja storlek och allt, det är ändå lite små svårt att bestämma sig!

Jag ska fråga Simon om råd sen kanske jag lägger upp bilderna här och frågar om hjälp annars lägger jag upp dem nä jag bestämt mig.

Inga kommentarer: