När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

torsdag, augusti 05, 2010

Byter träning mot uppackning i afton.

Efter tisdagens pass på thaien då kände jag mig lit för mycket i obalans att jag vet att jag skulle ha mindre kul på en träning i dag så i stället lånade jag brors bil som står här med han och Stina sedan dra på semester. Jag körde sedan hem till mamma och pappa, packade in några kökslådor i bilen och brummade tillbaka till stan. Parkerade (olagligt) framför dörren till den ny lägenheten packade in alla lådorna och började packa upp.

Där med har jag konstaterat (för så mycket är det inte som saknas) att antingen så har vi för lite grejer i köket eller så har vi för mycket palts. Och jag skojar inte, jag har väl packat in allt vårat porslin, annat som (bak)bunkar och grejer, det är ytterst lite som inte är inpackat som elvispen och våffeljärnet och dom där elektriska sakeran (förutom att skafferiet är fyllt men vi bor ju inte där än så det räknas inte) och vi har MASSA plats över! Hela 2 gigantiska dubbelskåp på väggen står nu tomma. Det känns faktiskt rätt bra, men det känns som jag missat något. I alla fall så kommer det inte bli trångt och opraktiskt som det till större delen var i Norge

Men nu är jag trött, jag ska ta mig en dusch och sedan blir det väl att sova tänker jag.

Inga kommentarer: