När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

fredag, augusti 06, 2010

Halvstörande.

Jag försöker få till så att jag ska kunna skriva små blogginlägg från mobilen men det vill sig verkligen inte! Av någon anledning så kan jag inte skriva i det fältet där man ska skriva inlägget. Jag kan skriva en titel och jag kan skriva etiketter men jag kan inte skriva själv inlägget, hur störande är inte det!?

Jag ska fråga någon mer världsvan i kväll om dom har några tips på hur man kan fixa detta. Och om jag nu promt måste kunna skriva blogginlägg från min mobil då måste jag kanske byta från blogger till något annat tråkigt som blogg.se. Vi får bara se om det går fixa.

Nu snart hade jag tänkt att styra upp lite bilder i bloggen igen, det går som upp och ner det där. Jag har faktiskt inte fotat så super mycket nu så då har jag inte heller så mycket bilder att bjuda på, men det kan ju tänkas att det kommer upp en hel del när lägenheten är färdig och vi har fått installera oss där. Så får ni se hur FIN den blir! :)

Inga kommentarer: