När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

fredag, juli 02, 2010

Rydde upp bland mina bilder.

Sådär, det har varit lite bilder den sista tiden men jag har haft lite annat att tänka på så att sortera alla bilder jag tagit och snyggat till lite det har blivit lidande. Men nu så är det gjort och jag flyttar nu över en hel hög till min externa hårddisk så nu vet jag att dom borde finnas kvar på ett ställe i alla fall.

Idag så drog jag än en gång till den botaniska trädgården, haha jag har väl varit där 4 eller 5 gången inom loppet av några få veckor. Men man blir som aldrig färdig med att ta bilder på alla blommor och anledningen att jag åkte idag var för att jag har missat att gå in i växthusen. Ajsing bajsing säger jag bara för där skulle det finnas en del intressanta grejer som köttätande blommor och massa giftiga saker, även massa orkidéer också.

I alla fall idag så tog jag en bild som jag blev sjukt nöjd med och den går helt klart upp på min topplista av bästa bilder! Jag vet inte om ni har samma smak men jag älskar den!

Så vad säger ni?

1 kommentar:

Cahel sa...

Riktigt snygg bild. Tycker om ljuset i den och fokuset ligger riktigt bra. :)