När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

fredag, juli 16, 2010

När man minst anar det.

Även fast jag har varit vaken timme nu ca så har jag ändå varit rätt trött men fick ett skräckuppvaknande. Jag skrev till Simon på MSN för att han är i Källbomark och jag i stan och frågade hur det var. Jag menar så mycket kan väl inte ha hänt, men jodå. Oskar i Norge har fått en räkning från kronofogden i Simons namn, KUL?! Det är SATS som har skickat räkningen dit, vad är det för jävla skit. Säger man upp medlemskapet så säger man upp medlemskapet! I alla fall så fick jag halvpanik och insåg, tänk om dom har skickat räkningar till mig som inte jag vet om?! Så snabbt som att kastade jag mig på telefonen för att ringa till SATS och fick då veta att allt såg bra ut för min del.

Nu kunde jag ju andas ut lite men vad fan, hur enkelt kommer detta att vara och lösa?

Inga kommentarer: