När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

fredag, juli 16, 2010

Jag idag.

Nu har det dels varit dåligt om inlägg och när det väl kommer nya så har dom oftast varit utan bilder så nu tar vi igen lite. Jag har tänkte många gånger att jag ska ta någon bild på mig, en fin bild men jag tycker inte alltid att det är så lätt när man inte kan titta genom sökaren och samtidigt stå framför kameran, mest för att se att fokusen hamnar på rätt ställe.

Men jag tog en del bilder och kan väl säga att jag blev rätt nöjd med en del så nu tänker jag bjuda på 2 st. Det enda som är, är att när jag har mitt makroobjektiv så blir det rätt tajta bilder, hade jag haft ett stativ hade det inte varit något problem men nu har jag inte det så då får jag använda mig av vad som finns och då oftast mina armar. Detta vilket göra att inte håret riktigt kommer med som man kan hoppas lite på när man ändå har klippt sig. Så det kunde ju vara kul att visa men annars så får ni se mig på riktigt i stället.


Nu blev dom svartvita också men det kommer kanske fler bilder sen i färg, eller samma i färg en annan dag.

Inga kommentarer: