När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

tisdag, juli 20, 2010

Mitt armband!

Innan jag åkte hem från Oslo så gick jag inte på en relativt nyfunnen pärlbutik där det fanns pärlor i sinne! Överallt och hur mycket som helst. Det kliade i fingrarna något fruktansvärt och jag vet att jag skulle lätt kunna spendera flera hundra kr bara för att köpa en massa fina pärlor men, nej man måste behärska sig. Jag köpte pärlor som jag tänkte göra ett armband av och självklart tog jag i lite i överkant för jag vill inte komma hem och så saknar jag pärlor. Så det slutar med att det kostade mig drygt 150 nok men det var det värt!

Inte förrän igår tog jag mod till mig och faktiskt gjorde detta armband, jag var rädd att jag skulle misslyckas och att det skulle bli fult men jag måste säga att jag är rätt nöjd med resultatet faktiskt! (Och visst fick jag en del pärlor över också!)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grymt snyggt Linda. Stilrent och snyggt!
/Sofie

Susan sa...

Jättefint armband!