När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

måndag, juli 19, 2010

Lite glasögon igen.

Ha ha jag råkade ta bort papperskorgen på min dator, men till slut så lyckades jag få den tillbaka. Jag vet att jag bara hade tagit bort den från skrivbordet så självklart vad den inte puts veck från datorn men fasiken vad svår den var att hitta sen.

Jaja min riktiga plan var nu att lägga upp lite webcam bilder som jag tagit nu när jag provar glasögon så här kommer dom. Jag varnar för en del mindre vackra bilder :)

Roviga svart. HA HA säger jag bara!
Rieti svart, dom trillade nästan av näsan.
Rieti svart.
Nicastro brun. Mina favoriter från förr, jag gillar dom! :D
Ibland är man mindre vacker, men den bjuder jag på ;) Nicastro detta också.
Patrinico grå. Dom satt egentligen super bra men dom ser som smutsiga ut.
Argenta svart, dess har jag provat förr och dom är väl ok men jag vill ha några lite "större" dom är lite smalare än vad jag hade tänkt.
Calabria brun. Dom var väl typ ok.

Inga kommentarer: