När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

tisdag, juli 13, 2010

En ny dag.

En sak glömde jag skriva igår och det är att jag gick inte på Studera.nu och såg att jag blivit antagen till tekniskt basår. Sweet då var det avklarat. Nu måste jag bara ta reda på när jag börjar skolan, vad jag kommer att behöva och vilka kurser jag ska läsa osv. Men det blir bra, det löser sig.

Nu tänkte jag äta frukost och sedan får vi se vad som händer idag, men jag förväntar mig en sväng hem till mamma och pappa för att lämna tillbaka bilen som jag har fått ha nu när de varit i Lycksele. Sen är jag ändå lite småsugen på att börja träna, jag måste som sagt bara lista ut var.

Det enda som jag inte tycker om är att vikterna in maskinerna inte alltid är som vanligt för mig, jag är van från sats att varje vikt ska vara från 5 till 10 till 15 till 20 osv, öka med 5 kg och vissa maskiner som ökar med 2,5 kr när man tränar "svårare" och svagare områden. Men så är det inte här, många av maskinerna på alla gymmen har inte alltid vikter i kilo för det första! Sen så om det står i kilo så är det många gånger en ökning med 7,5 kg till nästa vikt. Det tycker jag är lite för mycket, känns inte riktigt ok.

Det är bara att inse att inget kommer att vara så perfekt som SATS, inte i denna lilla stad så jag för försöka att inte hänga upp mig på småsaker. Nu frukost var det.

Inga kommentarer: