När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

tisdag, juni 15, 2010

Vadå, det är väl vilken tisdag som helst?! ... eller

Just nu finns det mycket att säga, en minst sagt händelserik dag. Jag måste ju erkänna att jag var lite spänd i morse och kunde inte ANA hur det skulle gå. Men när jag kilade förbi Simon och Dan, inte alls i högsta hugg och barnen var med självklart (för det var ju på arbetstid ;) innan en tur till reptilparken) så var jag chockad över hur mycket dom hade hunnit med. Släpen var nämligen i stort sett helt fullastad och allt var väl egentligen packat.

OCH allt fick plats tack och lov. Nu trodde jag att det var över och kände mig lättad när dagen gick och tänkte att det inte kunde bli sämre egentligen men det blev ju det, lite irritationsmoment i alla fall.

Mer om det imorgon när jag har tid och ork, ikväll har jag tränat och jag är trött och klockan är minst sagt dags för sängen! (Men det handlar om jobbet och den stundande sommar festen och även depositionen)

Over and out!

Inga kommentarer: