När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

torsdag, juni 17, 2010

Där försvann mitt lite längre inlägg :/

Sådär nu är jag dö trött, men jag skriver detta ändå och sedan ska jag sova. Jag gömde helt av att skriva igår även fast det var tanken. Så vad har egentligen hänt nu?

Jo, med risk att låta lite gnällig nu men KAN SAKER OCH TING NÅGON GÅNG GÅ RÄTT FÖR OSS SÅ VI SLIPPER BETALA EN JÄVLA MASSA PENGAR SOM ÄR "Jag

Nä vet ni vad, jag började skriva och råkade komma åt fingret lite olägligt på musgrejen på min laptop nu och så försvann typ allt jag skrev och jag har inte energi att börja om, haha så ni kan läsa så mycket som är kvar.

Usch vad trött jag är men det får man vara när man har tränat och jag måste få komma mig i säng tidigt nu när det inte har blivit en enda kväll på hela veckan! Men jag får väl göra ett nytt försök på inlägg i morgon, annars händer det inte mycket annat för min del än att jag bor hos Oskar och kompani och jobbar och sliter. Men snart är det helg och DÅ ska jag sova ikapp lite!

Vi ses, jag bjuder på en bild från reptilparken i tisdags. Kolla in vilken trevlig krabat ;)

Inga kommentarer: