När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

söndag, juni 06, 2010

Sånt som man gör en söndag.

Idag har jag ändå nästan varit lite jobbigt, jag har just börjat med det första inför flytten. Jag har organiserat alla mina "viktiga papper". Sorterat och kollat vad som ska sparas och kastas. Var jag ska ha sakerna och vad jag behöver ha kvar och vad jag kan skicka hem med flyttlasset. Inte det roligaste man kan göra men det är rätt skönt när det är gjort!

Sen så har jag tagit tag i att fixat bilderna som jag tog när jag lånade hem nya bågar för att prova och som sagt, allt är verkligen inte seriöst. Det är bara jäkligt skoj att få prova och kolla hur det kan se ut i bågar som i mina ögon är helt "tokiga". Men ändå har jag hittat några som känns ok och det kan hända att någon faktiskt skulle funka. Men här kommer dom. (Lånade hem 6 st men ett par var så SJUKT fula att jag bara tog på mig dom en gång och aldrig mer så dom tog jag inte ens bild på!!)

Matera svart, förhandsfavoriten men jag vet inte?
Matera svart, dom är rätt sköna på och ett plus för att dom är svarta.
Nicastro ljusbrun, sitter jätte bra och sköna. Detta är nog mina favoriter av alla.
Nicastro ljusbrun, synd att dom inte finns i svart bara.
Battipaglia silver, ett nej.
Catanzaro stålgrå, jag hade faktiskt hoppats på dessa men känns inte helt rätt.
Riccione vit, ja som sagt kul att prova men lite crazy och inte direkt dom skönaste.

Inga kommentarer: