När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

torsdag, juni 10, 2010

Frustrationen går från en sak till en annan.

Jag har haft lite smått panik stundvis dom senaste dagarna för att jag tycker att det känns lite jobbigt med att packa ihop men samtidigt bo kvar i lägenheten och sedan även så ska jag stanna ett tag till så vissa saker måste jag ju verkligen ha kvar.

Men efter igår kväll, då känns det mycket bättre nu för nu är det inte mycket kvar! Mycket är packat och nu mer det mest bara dom sista grejerna kvar så som TV, lite tallrikar och bestick och badrumsarticklar. Ja sänkläder och sånt är kvar men det tar 2 sek ner i en sopsäck så är det packat, samma med mina kläder som är kvar i garderoben. Men jag menar något måste jag ju ha på mig?!

Så nu känns det lite bättre i alla fall, säng och soffa är också kvar att skruva isär men än har vi tid!

Igår så hade vi väl det rätt trevligt på jobbet, vi besökte den botaniska trädgården på Töyen och visste var det fint men jag fick inte så mycket tid som jag hade hoppats på att se saker och ting så dit måste jag åka själv någon dag! I alla fall så hade vi tur med vädret ÄNDA tills vi gick av t-banan på storo och har en promenad på 15 min ca. Det är verkligen en kort sträcka men BARA uppför och nu menar jag en ordentlig backe.

Det bara ÖSTE ner och själv hade jag ingen jacka så jag blev dyngsur sen så hade jag glömt regnskydde till vagnen hemma så barnen blev också dom ordentligt blöta. Men då fick vi kosa oss inne på toan med att byta kläder och kura ihop dom små i handdukar.

Idag märker jag av denna tur i regnet mer än vad jag hade hoppats. Förkyld kan man väl lugnt säga?! Jag känner mig som jag har feber men enligt min termometer som jag köpt så har jag inte det, jag vet inte om jag ska börja ifråga sätta den?! Den har aldrig visat att jag har haft feber, eller är det bra? Inte om man känner sig sjuk tycker jag.

Jag ha haft en evig debatt med mig själv hela morgonen huruvida om jag är frisk eller inte, jobba eller inte. Men jag går på jobbet och så ser vi, men blir det inte bättre i morgon så jobbar jag nog inte.

För känsliga läsare sluta läsa här tack.

Fan säger jag bara, jag som skulle vara helt frisk nu tills dess att jag skulle åka hem! JÄVLAR HELVETE FAN! Just nu gör jag inget annat än längtar från det här jävla helvetet med att vara sjuk konstant hela tiden! Men jag vill nog egentligen inte flytta härifrån bara sluta jobba och träna heeeela dagarna, det hade varit någonting!!

Inga kommentarer: