När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

lördag, juni 19, 2010

Mina tankar på det där bröllopet.

Jag känner pressen ända hit till Norge att det är något som händer idag och jag tror att min åsikt är att låt dom vara (FFS)! Jag vet inte, jag tycker inte att det är SÅ intressant, hallå dom är också människor, vanliga människor så låt dom gifta sig lite i fred nu va.

Sen så kan jag var lite negativ för att jag aldrig skulle kunna se mig själv gifta mig med Daniel, nu har jag ju aldrig träffat människan men av den informationen som finns här i världen om denna man så har mitt intryck av han blivit att han mest "ser ut" att vara en dryg snobb och jag kan verkligen inte föreställa han som kärleksfull.

Så där då var det sagt då ska jag snart hoppa i duschen då den blir ledig sen så ska jag peppa inför i kväll när det är sommar fest med jobbet. Tyvärr så skiftar vädret mellan uppehåll och regn sådär var femte minut men vi ska nog ha kul i alla fall! :)

Inga kommentarer: