När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

fredag, juni 18, 2010

Äntligen helg vill jag lova!

Sådär då var vi inne på inlägg nummer 700 :) Grattis till mig haha eller?!

I alla fall så fick jag ett mail av Skabo idag och vi fick inte lägenheten, vilken då? Jo en på Tjärhovsgatan, en 3a. Jaja skit i det då, det var våran enda chans att kunna flytta någonstans nu inom den närmsta framtiden så ja, nu får vi se hur boende löser sig men om det är någon som vet av en lägenhet eller som har plats över så säg gärna till.
Nu ska jag ut och göra stan osäker en stund, se om jag hitta något spännande och kanske köpa lite alkohol till imorgon. Vi laddar inför imorgon när det är sommar fest med jobbet, jippi. Vi får se hur det blir, även fast jag inte hade tänkt dricka mig full på något sätt men det är nästan så jag känner pressen lite. Jag sak se vad det finns för utbud och om det är något jag faktiskt är sugen på att dricka annars kommer jag nog nöja mig med lite baylis.

Jag återkommer nog senare i kväll när jag kommit på att jag inte har något bättre för mig en fedagskväll som denna, men fasen så skönt det ska bli att få sova ikapp lite, det behöver jag verkligen!

Så bjuder jag på bilder från i onsdags, egentligen den enda som blev något ens lite i närheten av bra.

Inga kommentarer: