När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

tisdag, maj 18, 2010

Lite mer färg och bilder :)

Jag har sovit rätt dåligt den senaste tiden men i morse när jag steg upp för jobbet så kändes det som det brukade, jag var astrött men om jag sovit bra vet jag inte riktigt. Jag hoppas det är på rätt väg i alla fall så i natt tänkte jag, då ska jag sova bra. I alla fulla fall vad jag tänkte komma till är att, idag har jag jobbat och nu tränat och ätit lite. Jag är trött, så det vore skönt att sova gott.

Jag tänkte bjuda på lite bilder nu, det trillar in en del nu lite oftare än vad det gjorde innan jag fick mina ny saker. Men det är mycket som händer egentligen, jag övergår från jpeg till raw och sen även nya grejer. Det är inte illa!

Inga kommentarer: