När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

torsdag, maj 20, 2010

Jag är inte bra än... :/

jag är allt annat än pigg idag. Redan igår på kvällen fick jag jätte ont i halsen, helt sjukt irriterande var det för inget hjälpte direkt. Sen i natt så sov jag inte direkt så väldigt bra kan man väl säga. Var uppe vid 3 tiden och gjorde att toabesök sedan bytte jag ut täcket mot 2 filtar i stället. Jag har kommit fram till att det nu är allt för varmt för mig med täcke men för att klara av att somna om måste jag ha något annat och det är inte direkt så jag orkar ställa mig och fippla med täcket den tiden.

Men filtarna dög väl, även fast jag tyckte att det var lite varmt. Det hettar ende från kroppen där jag är lite röd också. Men i alla fall så vaknar jag i morse har sjukt ont i halsen och kan typ inte prata. Hur ska det här gå? Jag har just käkat min frukost och dricker te i hopp om att det ska bli bättre men det känns inte så bra i halsen så jag är inte ens sugen på att se om jag kan prata eller inte.

Ute regnar det ni och ja, det kanske var tur det när jag känner mig som jag gör just nu, så vi blir nog med största sannolikhet bara inne. Men det tror jag bli bra, jag gissar att det kan ha tagit en del på barnen igår att varit ute hela dagen. Dom hostar också väldigt mycket, får se om alla kommer idag.

Inga kommentarer: