När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

onsdag, maj 12, 2010

Panorama.

Sitter med bilderna från i helgen och tog bilder på bla Aker brygge och Operna för att testa göra panorama bilder. Nu beror det ju lite på hur ambitiös man är men ja, jag är väl ändå rätt nöjd för att vara ett första försök. Haha men samtidigt vet jag att jag har slarvat en del och det är en hel del saker till man skulle kunna göra med bilden för att få den prefekt men det orkar jag inte. Den duger som den är om man inte tittar ALLT för nära och så länge man inte vet vad man ska titta efter tror jag att jag kommer undan med det.

Men om någon vill kan ni studera bilden och försöka hitta i alla fall minst 5 fel, det är säkert massa massa mer också. Tyvärr blir det inget pris mer än äran.

Operahuset i Oslo

Inga kommentarer: