När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

fredag, april 23, 2010

Vårstädning?

Nu ska vi ta tag i detta inför sommar säsongen, det här ska bli en bra sommar. Jag ska nu läsa igenom instruktionsboken till min kamera och påminna mig själv om allt som jag glömt så det är gjort när mina grejer kommer. Sedan ska jag även försöka uppdatera mitt Photoshop och styra upp Camera Raw så att jag kan börja fota i RAW och som man "ska göra". Självklart är det en smaksak men självklart är det fördelar med det och att bilderna säkert kommer bli mycket mycket bättre. Sen så blir det väl att skaffa något större minneskort för det men det blir ett senare projekt inte så det brinner i knutarna.

Men nu har jocke kommit på besök så då ska jag inte längre sitta här.

Inga kommentarer: