När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

onsdag, april 28, 2010

Nämen titta ett mongo :P

Haha ja, nu kom provbågarna idag och visste är det väl kul att prova, men jag tror att Simon tycker att jag ser ut som ett mongo i alla. Men det här ska vara en kul grej så. Jag har snabbtestat nu och tagit bilder som jag lägger upp för allmänheten att se innan jag ska dra på föräldramöte nu ikväll, känner inte peppet för det att sitta där i några timmar. Jag sover hellre.

Dessa bågar har jag för övrig beställt från favoptic.no, ja dom finns även i Norge. Och när det inte kostar något att prova så är det bara att prova på, jag tänkte prova MASSOR med briller och jag nöjer mig självklart inte med bara dessa. Men för enkelhetens skull så skriver jag de riktiga namnen på bågarna så är det enklast att veta vilken som är vilken, så har ni någon åsikt är det bara att säga till.

Ancona mörkbrun
Argenta svart
Avola silver
Caserta svart
Monreale mörkbrun
Potenza svart
(dessa kan jag säga direkt att det ALDRIG blir eftersom att dom knappt sitter kvar på min näsa)

1 kommentar:

Anonym sa...

Argenta svart eller
Caserta svart... de var fina. :)
/Sofie