När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

tisdag, april 27, 2010

Något som ni kanske inte visste om mig men Simon vet mer än väl!

Jag har kommit på mig själv med att jag gillar sängkläder, med risk för att låta som Maria Montazami men jag gillar sängkläder när dom är fina och mysiga och det ser snyggt ut. Jag vet egentligen inte om vi har mer än vanligt men vi har väl en hel den olika sängkläder (tack vare mig) och det är kul men det absolut värsta med sängkläder är att byta dom. Jag fullkomligt hatar det, jag är så fruktansvärt lat att jag fasen inte ids. Som tröst så tänker jag, "jag tränar i alla fall 4 gånger i veckan" så helt förslappad är jag inte, men nästan.

Nu ska jag gå och lägga mig i min älskade säng med mina fin sängkläder. Bara sådär i förbifarten, jag renbäddar ju faktiskt men inte så gärna frivilligt så jag sover inte i smutsiga sängkläder hela tiden även om det är så det kan låta.

Inga kommentarer: