När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

måndag, april 12, 2010

Min framtid är inte skriven i sten... tydligen.

Jag försökte var duktig och skulle avklara massa viktiga saker att göra men ja, allt fick jag ju inte direkt gjort. Det enda är väl att jag ha kopierat mitt skattekort (som inte är ett måste) för att sedan göra färdig för att lämna det till jobbet senare i veckan så att jag kan få lön denna månad. Sedan har jag skrivit ut mitt kontrakt och skrivit under som jag sedan ska lämna till styret så det är gjort. Sedan var tanken att jag skulle deklarera här i Norge men det gick ju tydligen inte alls, så hur löser man det då? Jo sitta i telefonkö till skette etaten men dom har JÄTTE kassa tider så det blir inte förrän i morgon.

Och till sist så hade jag tänkt göra färdig det där med att söka skola, men jag tänkte göra det rätt redan från början och vara noggrann, vilket gjorde att jag hittade kanske andra saker som kan vara lite värt att se över innan man bestämmer sig. Detta sätter alltså griller i huvudet och saker och ting måste börja bestämmas nu, inom den framtid av säg 3 dagar. Vad ska prioriteras, vad vill jag göra av mitt liv. Vilka intressen är dom viktiga och HUR länge vill jag studera?

Nu sover vi på saken.

1 kommentar:

Maria sa...

Ja det var ju himla tråkigt att det aldrig skulle passa :( och helt sjukt att säsongen är över redan!!

men hur blir det för dig i sommar, skellefteå eller?