När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

måndag, april 12, 2010

Glömmer man publicera är det svårt för andra att läsa.

Jag har nog faktiskt småbränt mig lite idag så om det är lika fint väder i morgon också så blir det solskydd. HA HA fatta sjukt med solskydd i april, men någon gång ska väl vara den första! Vad jag hoppas på är att om vi nu flyttar hem så hoppas jag att jag kommer ha en fin bränna redan då! Men vi får väl se hur det går med den saken.

Faktiskt så tycker jag i och för sig att det är ok om det blir dåligt väder nu några dagar bara det blir fint till helgen för då kommer nämligen mamma och pappa och hälsar på. Så jag hoppas att det är lika bra väder då när vi ändå ska ut och göra massa saker. Pappa är sugen på Holmenkollen och hur kul blir det att åka dit om det regnar ?

Här skrev jag detta inlägg för flera timmar sedan man glömde att publicera, så det kan gå, det blir nu i stället.

Inga kommentarer: