När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

söndag, april 18, 2010

All me.

Jag och Simon är lite oense om denna bild, jag tycker ändå att den är lite fin, det är den nakna sanningen. Nästan helt osminkad och den är tagen på jobbet. Men Simon tycker inte att den gör mig rättvisa, han är emot att man tydligen lutar huvudet och enligt han så får man som inte göra det, det kan var deceiving och man kan se konstig ut.

Så vad jag är ute efter är bara att för höra vad ni tycker om bilden ,var den fin?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker absolut den är fin i sin enkelhet och ett helt okej ljus. Jag är inte emot att luta huvudet, men jag hade viljat ha med mer av ditt ansikte. Käken kanske,... för nu tycker jag att det känns lite avhugget.

men det är inte så att jag inte tycker bilden är fin. Om du förstår vad jag menar? :)

Anonym sa...

Klart att du är fin
Kram mamma