När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

söndag, april 18, 2010

Svar på tilltal :)

Nu har jag fått 3 anonyma kommentarer för ovanlighetens skull, dock är den ena från mamma och den är inte så anonym längre när det står kram mamma. Men till den som kommenterade mitt "helg inlägg" så ska jag höra av mig, men när det är skrivet anonymt är det väldigt svårt ibland att veta vem man ska höra av sig till så gärna hör av er med namn. Sen tackar jag och bockar till kommentaren på min bild här nedan det är fint att få lite feedback men det är svårt för mig och säga något om jag inte vet vem det är som skriver.

Jag kan tillägga också att det inte alls är många som läser min blogg så man behöver inte vara skygg för att skriva vem det är som kommenterar, eller så kan ni använda ett alias så vet jag ändå vem det är.

Eller så kan ni fortsätta vara anonyma och i slutändan driva mig till vansinne :P

Inga kommentarer: