När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

lördag, mars 27, 2010

Vad ska man göra nu?

Som en liten fortsättning på det tidigare inlägget om att vakna tidigt, så är det både fördelar och nackdelar självklart. Jag hade gärna sovit 1 timme till i sån där otroligt super bra sömn men när den ändå inte infann sig så kan det lika gärna vara och bra kändes det att stiga upp kl 8.

Jag har nu avverkat både ordentlig frukost före gymmet, gymmet så klart, sett Uppdrag granskning "Den andra våldtäkten" (som för övrigt ALLA borde se som inte har sett den, finns på SVT play så det finns ingen ursäkt att inte se!), ätit lite till efter träning, chilla lite vid datorn men sen så fick jag ett lite lätt effektivare ryck och har kastat alla blommor som dör under min uppsikt, dammtorkat, dammsugat och snyggat till lite här hemma. Nu är det bara klädhögen vid sängen som borde få sig en omgång, men det tror jag får vänta lite.

Som sagt positivt med att stiga upp tidigt är att man har heeela dagen på sig att göra saker och ting och ändå är klockan inte alls mycket och det är ljust ute, tyvärr regn här då så inget kanonväder men i alla fall så är det mycket kvar av dagen och allt tråkigt är redan gjort!

Jag tror jag ska gå en sväng på Storo nu och kolla i lite butiker och se om jag hittar något men jag har inte direkt så mycket pengar just nu så handla vet jag väl inte om det blir något. Men det är kul att bara få gå omkring lite och titta ibland eller kanske handla något gott att äta till middag, det är helt ok.

Inga kommentarer: