När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

söndag, mars 28, 2010

Det är väl så att man inte alltid hänger med när man är nyvaken.

Simon är så söt, även fast jag sa i morse när han tittade på klockan, lägg på en timme så var han väl för nyvaken just då men så när han stigit upp sa jag att det var för att vi ändrar till sommartid. Jag som skulle iväg på gymmet fick ju som lite mindre tid på mig men det gick det också. Jag skulle nämligen på att pass kl 11.30.

Nu har jag just kommit hem och det första Simon säger, "skulle inte du på ett pass 11.30?" jag, "jo, men har du redan glömt att vi ställt om klockan?" "AHAAAAAAAA, det förklarar saken, vi har inte ställt om klockan vid tv:n" vilket vi inte hade så han levde fortfarande i världen en timme fel även fast vi redan konstaterat att vi skulle ställa fram klockan. Han var väl inte helt med när han stigit upp heller.

Så kan det gå och för övrigt passet jag var på på SATS, det är så jäkla tråkigt att det är 2 instruktörer som har varannan söndag. För den ena är inte alls lika bra och har ett sämre pass medan den andra är den bästa instruktören jag har blivit instruerad av, av alla egentligen och hennes pass är super kul. Så nu när jag var på "det dåliga passet" för andra gången så är jag inte ens nöjd och det kändes inte som att direkt var kul ALLTSÅ jag ska inte gå någon fler gång på det sämre passet. Det är det inte värt då kan jag hellre vara på gymmet eller träna kondition själv.

Så är det med den saken. Nu så ska jag chilla lite och sen vet jag egentligen inte vad det blir av denna dag.

Inga kommentarer: