När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

lördag, mars 27, 2010

När man väl får, blir det inte lika bra.

Igår när jag vaknade sov jag så gott, det var en sån där super bra sömn och ändå var jag tvungen att stiga upp och gå på jobbet men så tänkte jag att det är bara att härda ut för det är ju sista dagen innan påskledigheten. Så lördag då skulle jag banne mig sova ut och hoppas på lika bra sömn. MEN som vanligt så blev det inte alls SÅ bra, inte ens lite men ändå kände jag mig inte sådär super trött när jag steg upp så det är väl ok.

Haha det är kanske inte så konstigt med tanke på att jag gick och la mig närmare halv 11 och steg upp kl 8. Jag vet det låter tidigt på en lördag men ändå, jag har ju nästan sovit 10 timmar. Så nu känns det bra när jag har rensat upp i köket och stökat undan det redan och in med det skitiga i diskmaskinen. Sedan också ätit en ordentlig frukost som jag nu ska smälta i några minuter innan jag går på gymmet där jag tänker spendera förmiddagen. Det ska bli så skönt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det är konstigt det där med morgontröttheten när man väl måste kliva upp.
Fast jag måste säga att jag själv uppskattar när man vaknar tidigt, relativt utvilad en ledig dag. Då hinner man som du säger en massa saker, innan dagen ens är dag på riktigt. På så sätt hinner man njuta av att faktiskt bara vara under ljusets timmar.
/S