När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

tisdag, februari 23, 2010

Vad gör jag här?

Jag hade hoppats på att igår natt bara var en tillfällighet, att jag vaknade efter kl 3 och aldrig riktigt kunde somna om. Problemen var många som vanligt när man är sjuk/förkyld men bland annat var det för varmt men OCKSÅ så får jag jätte ont i nacken och käkpartiet av att bara lägga huvudet på kudden. Även fast jag provade och ta bort kudden och ersätta med inget eller något mindre hjälper det inte, eller det var som lite bekvämare men jag kunde ändå inte somna.

Nu sitter jag här för att denna natt vaknade jag redan halv 3 och var "färdigsoven" typ. Det känns på samma sätt ikväll. Så jag gav upp att ligga i sängen denna gång och gör saker för att hoppas på att ja ska bli trött. Just nu pendlar jag också fram och tillbaka från att vara lite illamående också, jag tror jag måste ta något att stoppa i magen.

Jag hoppas att det bara är en förkylning annars vet jag inte inte alls vad jag ska göra.

Inga kommentarer: