När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

torsdag, februari 25, 2010

Då var man lite fattigare men ack så bra det känns just nu.

Det känns inte som att det går sådär jätte mycket framåt med min förkylning, jag ser fortfarande ut som en zombie.

Men för att pigga upp mig själv och tänka på bättre tider och för att fira att jag har fått ett jobb och belöna mig själv och sedan ja ge mig själv en liten födelsedagspresent så har jag just klickat hem lite kläder från La Redoute. Ok, kläder och kläder, det blev en BH, 2 st bikini BH:ar och en bikinitrosa men sen också pricken över i:et så var så fruktansvärt snygg. En adidas tränings"jacka", grymt snygg.

Egentligen så gillar jag inte och beställa hem grejer för att jag tycker det är så svårt med storlekar och ja, det känns som att saker och ting aldrig passar, men nu ska jag verkligen ge det en chans och har lusläst in mig på storleksguiden och mätt en massa så ja, nä fan det här ska gå! BH:arna har jag dock ingen aning om, det tycker det år sjukt står skillnad från butik till butik vad det gäller samma storlek sen så är det väl egentligen ingen hemlighet att jag har så stor storlek att det oftast inte finns på tex, H&M, Lindex och alla dom. Så ja, vi får se helt enkelt det är värt ett försök tycker jag och visar det sen sig att jag kan ha dom då vet jag ju det och så kommer jag beställa därifrån fler gånger. För allvarligt så börjar jag bli lite less på de höga priserna på Twilfit, jag vet inte om ni har tänkt på det men en BH på twilfit i deras eget märke är billigare från A - C (tror jag det är) och från D och uppåt är dom dyrare. Plus att om man vill ha en "finare" så kostar dom ju skjortan så jag hoppas på detta!

Nu får vi bara se när sakerna dyker upp, det blir 2 st paket för Adidas jackan hade dom inte på lager vad jag förstod så 5 till 10 veckor får jag minsann vänta på den men det är det värt. Det andra paketet borde dyka upp lagom till min födelsedag, så det blir väl perfekt!

1 kommentar:

Emma sa...

Hej!

Jag heter Emma och är produktchef på Twilfit. Jag ville bara påpeka att vi har samma prissättning i vårt egna sortiment oavsett om det är en A- eller F-kupa.
Dock kan priset för olika modeller självklart variera, men en mindre t-shirt bh kostar alltid det samma som en större t-shirt bh till exempel.
Välkommen in och titta på vårt sortiment igen och ta gärna hjälp av våra duktiga säljare för att hitta den modell och storlek som passar dig!
Mvh Emma