När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

söndag, februari 07, 2010

Träna är bra!

Som vanligt kan jag ju faktiskt säga nu när det har pågått de senaste söndagarna över flera månader, så drog jag på gymmet och tränade. Igår kväll innan vi la oss så tänkte jag att jag för säkerhets skull skulle ställa ett larm på kl 10 så att jag i alla fall inte skulle sova längre än det. Min plan var att hinna äta något innan jag gick på gymmet men hehe smart som jag var glömde jag ju ställa in vilken DAG larmet skulle ringa på så inte vaknade vi eller jag förrän halv 11. Toppen då var det bara stiga upp och dra på sig träningskläderna och gå ner på gymmet för att köra ett pass med maskinerna och sedan gå på en time, Hög puls.

Gymma gick sådär faktiskt inte de bästa resultaten jag har gjort men när det väl var dags för att hoppa och skutta kändes det faktiskt som att det går framåt. Det var skoj för en gång skull och jag gick därifrån som en helt vanlig människa när jag i vanliga fall brukar gå därifrån och känna mig döende och spyfärdig så det går väl åt rätt håll.

I alla fall så fick jag helt slut på energi och det känns fortfarande i kroppen, som om jag än inte har lyckats återhämta mig. Så nu sitter jag här lite halvtrött.

Sen så kan jag lägga till att jag har inte gått på så många grupptimar egentligen för jag har inte varit på något som jag har tyckt är dökul så jag orkar som aldrig fortsätta gå dit förrän nu. Hög puls, är lätt den bästa och roligaste timen och en super bra instruktör så den kommer det bli varje söndag eller rättare sagt med 100% säkerhet varannan eftersom att det 2 olika instruktörer på detta pass som håller varannan söndag var. Den andra instruktören är tyvärr inte lika bra och så har dom ju lite olika övningar och så, inte riktigt lika kul. Men varannan söndag kommer ni hitta mig på sats mellan 11.30 och 12.30. Skit kul är det verkligen!

Nu ska jag fortsätta söndagen med att ta den mer ro. Simma lugnt.

Inga kommentarer: