När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

fredag, februari 05, 2010

Jag hoppas det kommer gå!

Igår gick jag jag upp till grabbarna för att få lite hjälp med matten av Mange och bli återintroducerad vad det gäller grafer. Och jag det gick väl bra och hehe vad det gäller grafer så har jag ju kunnat lite men jag lovar det är inte mycket som sitter kvar. Jag såg bara ut som ett fån när Mange bad mig rita en graf.

Min plan var att kunna tenta detta i mars men eh det kommer jag nog absolut inte hinna med i så fall skulle jag behöva börja bo uppe hos grabbarna konstans på dagarana och få hjälp av Mange hela tiden och jag tror inte ens att det skulle hjälpa.

Jag hoppas att det är ok att tenta kursen i man/juni och att jag ändå kan söka in på utbildningar dit man behöver Ma C, det måste jag kanske kolla upp.

Jaja i alla fall så satt jag hos grabbarna och räknade en stund och så gick det väl så bra och så började klockan närma sig 17 så jag tänkte att jag går hem så kan jag räkna lite hemma. Men eh, det skulle jag ju inte gjort för helt plötsligt kunde jag inte lösa en enda uppgift. Jävla matten alltså!

Inga kommentarer: