När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

söndag, februari 07, 2010

Då bjuder jag på en bild.

Helg är helg även för mig som egentligen har fredag hela veckan men jag försöker ändå hålla en viss ordning. På veckan så gör jag sånt som man ska göra "viktiga saker" som räknar matte, söker jobb, tränar, städar, tvättar och ja what ever. Sedan när "arbetsdagen" är över ja då gör jag saker som är kul som se serier och spela PS3. Och jag känner att jag inte riktigt har haft tid att sätta mig ner och titta på lite bilder och redigera saker som jag tänkt att jag skulle göra.

Så nu bjuder jag på en bild.


Jag ska också försöka ta tag i saker och fotografera mer nu när jag faktiskt har tid. Hoppas på att kunna utvecklas en del kanske.

1 kommentar:

Maria sa...

Hej! Ja klart vi måste ses imorn, vi kanske kan mötas för en fika eller nåt? Jag hör av mig imorn när vi börjar närma oss, jag tror bussen ska vara framme vid ett nån gång :D