När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

måndag, februari 08, 2010

Shopping i Oslo.

Som sagt, kära Maria har hittat hit till Oslo med Carro och som spenderar tiden med att shoppa och att sedan sova på hotell, vilken lyx! Så efter min intervju idag joinade jag dem. Vi gick på ett litet café för att tjejerna var i stort behov av kaffe och sedan drog vi igång med skor och Monki.

Detta slutade ju med att Carro sylade Maria med både byxor och en tröja och detta är resultatet.

Maria själv tyckte på något sätt att byxorna var ganska tuffa och ville testa men bara en vanlig tröja så visst får hon väl det. Jag själv personligen har åsikten att jag inte ens skulle bry mig om att prova dem för ja, jag tycker inte ens att dom var lite snygga och skulle inte betala de 40kr som de kostar just nu.

Jag kunde dock inte hålla tassarna borta från denna prickiga skapelse och ja jag vet att bilden inte är den bästa men jag gillar den ändå på något sätt OCH provrummen på Monki var ju bara helt underbara. Helt otroligt att dom fick det att gå ihop. Tur bara att man inte hade ont i huvudet eller något sådant för då skulle det nog lätt kunna börja snurra där inne, även utan kameraskak.

Inga kommentarer: