När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

måndag, februari 08, 2010

Motivationen börjar dala.

Det blir visst en arbetsintervju idag, men jag vet inte om jag var SÅ sugen tyvärr. Det är ju verkligen kul (läs: dötråkigt) att jobben som hör av sig snabbast för att man skickat inte en ansökan är dom där man inte direkt är så super motiverad för jobbet. Just detta är ett sälj-jobb och jag har sagt att det inte är något jag ska ha egentligen men om den fasta lönen är bra då kanske man kan ge det en chans.

Dock vet jag inte än vad den fasta lönen var på för det stod inte så gissningsvis är det inte den högsta och då skiter jag i jobbet egentligen för sälja genom telefon är jag inte så sugen på. Men man ska väl alltid fara dit. Först måste jag bara få tag i några referenser hemifrån för dom tyckte tydligen att det var väldig viktigt.

jaja nu ska jag pausa en stund till sen blir det väl att käka något och fixa allting så kanske Maria kommer och då får vi se hur det blir om jag träffar dem före eller efter intervjun.

Inga kommentarer: