När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

torsdag, februari 04, 2010

Även om det inte är effektivt så är det viktigt.


Idag har jag väl inte varit så effektiv på vad jag hade hoppats att jag skulle göra som matten. Men däremot så har jag funderat på hur jag riktigt vill göra efter sommaren. Jag har suttit och kollat upp utbildningar, läst vad det finns och vad man kan blir och så. Så det är ju inte helt dumt det heller, för snart är det ju dags att söka.

Frågan är ju bara om jag kommer hinna klart Ma C och klara tentan. Tiden tickar, det är bara den som är min värsta fiende just nu!

Det har varit mycket text en tid nu och det är väldigt sällan det är mycket färg här så nu ska jag slå på stort med FÄRG från mitt skrivbord och jag kunde inte välja bild så det blir båda.

Inga kommentarer: