När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

fredag, februari 12, 2010

Det är härligt att vara ute en stund.

Hallåj, sjukt fint väder har vi haft idag, en försmak på våren kan man ju lugnt säga. Förmiddagen spenderade jag tillsammans med matteboken och ja det gick väl sådär och sen så pallrade jag mig ur i det fina vädret på en prommis.

Jag gick där jag aldrig förr gått men hem hittade jag i alla fall. Jag tog med mig kameran för att hoppas att kanske något fint skulle dyka upp på vägen, men inget sånt där fantastiskt blev det väl men jag lägger upp 3 st bilder i alla fall så ni får se. Sen på vägen hem så gick jag i stort sett förbi grabbarna grus och alldeles brevid dem så finns det en mördarbacke som man går i om man ska till dem, nu var ju det bästa att jag skulle ner för den men jag tänkte att jag skulle ta en bild och så ser man en del ut över Oslo också och när jag står där så går det förbi en kille som sedan visste vad jag hette. Snopet när jag faktiskt ser att det bara var Rene. Han var på väg till gymmet och eftersom att det ligger bara 300m från oss så tog vi följe den sista biten, och visst var väl det trevligt!

Detta gick jag förbi på vägen, inte alls speciellt långt ifrån grabbarna.
Detta är också vid grabbarna.
Här har vi mördarbacken! Och ja man ser nästan inte var den sluta, men jag ville få med lite mer så man kan överblicka lite av Oslo också. Nog var det vacker väder alltid!

Inga kommentarer: