När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

torsdag, januari 28, 2010

Grattis till mamma!

Grattis mammsen! Jag känner på mig att du har en alldeles utmärkt födelsedag i utlandet. En present kommer med posten om några dagar eller så och jag hoppas att det duger. Oavsett så får du dom och passar det inte får du göra vad du vill med dem, men jag måste erkänna att det var väl kanske på tiden med nya. Gissa vad!? ;)

Som tidsfördriv medan jag räknar matte på dagarna så har jag börjat se Paradise hotel och ja, vad ska man säga? Jag är förvånad att det är så lite sex faktiskt, eller nu har jag ju bara sett 5 avsnitt men ändå. Jag hade fått för mig att det skulle vara mer action, inte för att jag uppmanar dem till att göra något. Det vara bara inte vad jag förväntade mig.

Nu ni, nu ska vi gå i säng. Lussekatter är goa grejer.

Inga kommentarer: