När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

lördag, januari 23, 2010

Fredag kväll och lördag.

Gårdagskvällen spenderades med lite Singstar hemma innan jag drog med Lene till Ronia och som vid amerikanska ambassaden Där satt vi och snackade en hel del vilket var jätte trevligt! Så det var en kul kväll och ändå ganska skönt att komma hem där vid 1 och att det inte blev senare än så.

I alla fall så är det helg nu och då får man SOVA på morgonen. Även fast jag inte jobbar så kommer jag inte "förfalla" och överge allt vad rutiner heter. Jag kommer absolut inte sova längre än till 9 på morgonen och så är det ju dags att börja plugga. Men helgen är helg som för vilken annan människa och idag sov vi för bi 10 alla fall. Det var ändå ett tag sedan, jag brukar ändå komma mig upp lite tidigare på helgen.

Men något vettigt har det inte blivit av dagen annat än att jag har varit och tränat, that's it liksom. Så nu blir det väl att styra upp mat. Tacos blir det.

Ikväll så hoppas jag på att vi kan styra upp lite sällskapsspel, vore riktigt kul och länge sedan.

Inga kommentarer: