När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

fredag, januari 22, 2010

Det är ju faktiskt fredag på riktigt idag!

Matteboken trillade in i postkassen idag, äntligen. Dock så har jag inte kommit längre än att läsa inledning och så, sånt som man i vanliga fall brukar hoppa men jag tror att det kan vara nyttigt i detta fall.

Hur som helst så tror jag att detta kan bli ganska tufft speciellt när man inte fattar exemplen på olika regler. Men har jag tur så kan Malin sitta med mig en stund i helgen och hjälpa mig, håller tummarna.

Annars så har jag inte gjort något annat vettigt idag än att sökt 3 st jobb och sedan gått igenom en hel HÖG på finn och sållat ut vilka jag kan söka, vilka jag vill söka, vilka jag ska söka och vilka jag fullständigt skiter i. Sen så blev det en snabbis ned på stan med Simon bara för att göra något och nu ska jag ta lite helg med mat och fixa till mig lite.

Sedan så ska jag möta upp Lene som jag jobbade med och så skulle vi hitta på något med några andra, jag antar i huvudsak människor som hon känner, men det blir nog bra. Börja peppa nu Linda och bli på bättre humör (matten sänkte mitt humör när jag inte FATTAR!!!) så du kan njuta av att faktiskt få göra något som inte är att vara hemma (hela dagarna)!

Inga kommentarer: