När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

onsdag, december 16, 2009

Vem vill ha ett jobb, det är gratis att få!

Jamen då så, då har man sagt upp sig själv idag och det känns jävligt bra! Lite tråkigt att inte veta om man kommer få något jobb så man vet när man kommer få pengar nästa gång men det återstår att se. Dom har fortfarande inte hört av sig än från intervjun jag var på i måndags men jag antar att dom kommer att ringa snart när allt ska vara fixat innan den 23 och då skulle de nog ha en till intervju men de 3 som är mest aktuella innan.

Den som vill ha ett jobb här i Norge, det är bara att söka mitt jobb! Mitt jobb är ute för övertag med att tas över så fort som möjligt!

Ja då är det väl dags att börja söka jobb då, för min del?

1 kommentar:

Lorsid sa...

Nu har jag missat ngt...*klurar*