När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

söndag, december 13, 2009

En helt vanligt söndag?

Fy fan vad jag har ätit alldeles för mycket nu, både plättar och lite julgodis. USCH alltså!

Kul har det varit idag och detta har jag hunnit med. Tagit sovmorgon och sovit till kl 11. Sedan rejsat till gymmet och supersnabbt tränat. Käkat mat frukost/lunch och duschat och fixat till en lite sedan tagit bussen mot att möta upp Maria. Men på vägen stannade jag för att kolla var jag ska på arbetsintervju imorgon så jag i alla fall slipper ha panik och inte veta var man ska. Det skulle vara det värsta om man måste löpa runt och inte hitta stället man ska till. Men efter att ha gått omkring lite så hittade jag fram så då var det bara att gå tillbaka till busshållplatsen och vänta på nästa. Sedan åka vidare till Maria som bodde hos några andra bekanta.

Vi gick sedan på stan, kollade självklart in Monki som nyligen öppnat och jag är SÅ stolt över att jag faktiskt hittade utan att ha någon aning om var jag var men bara genom att chansa ungefär åt vilket håll vi skulle gå. Vi han med rätt så mycket på stan, se både det ena och det andra så som julmarknaden på Aker brygge, Louis Vuitton och Mullbery butikerna, Efva Attling och ja till och med Norska Frimurarordern. Det huset är inte illa, jag LOVAR!

Sedan begav vi oss hem för att käka plättar och gud så gott det var och alla hamnade väl i paltkoma. Men Maria skulle röra sig "hemåt" för att tjejerna hon bor hos skulle upp tidigt så då var det bara att röra på döfläsket. Och nu sitter man här.

Imorgon är det den stora dagen och jag hoppas så innerligt att det kommer gå bra i morgon!

Inga kommentarer: