När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

söndag, december 06, 2009

Lite pjåt.

Självklart sedan jag hittade min bortsprungna photoshopbok så har jag ju läst och pjåtat en del och detta är ett resultat som jag åstadkommit. Själv tycker jag det känns som något saknas men det får jag fundera lite på. Mer kommer väl dyka upp senare hoppas jag.

Ikväll blev det bio tillsammans med Simon, Oskar och mamma Susanne och så även Mange förståss. Luftslottet som sprängdes blev det och jag tycker den var riktigt bra. Jag hade ju självklart glömt bort vad som händer i boken så jag tycker ändå att man kännde spänning hela filmen igenom egentligen. Så det var kul.

Sedan idag så har vi införskaffat singstar till Simons nya PS3. Jippie, SIMGSTAR! Det är ju super kul och till och med Simon sjöng lite idag för sig själv, skojigt värre. Detta tror jag kommer bli väl användt så länge man kan få komma åt att använga PS3:an förståss. Men jag gissar att Simon kommer att sitta och okupera den rätt hårt.

Nu blir det sängen, imorgon är en ny dag och vi ska runt och se på en massa saker i morgon. Så det ska bli skönt men förhoppningsvis en god natts sömn. :)

Inga kommentarer: