När liten blir stor

För mig själv och alla andra som är delaktiga eller bara nyfikna.

söndag, december 06, 2009

Men vad finns det egentligen och se?

God dag världen, tanken är väl att vi ska ut på äventyr idag och visa Oslos sevärdheter för Susanne men jag var som trött och så och ville inte stressa iväg så jag har tagit en liten hemma stund nu och ska börja bege mig iväg nu tänkte jag men först så har jag väl en ungefär passande bild. Det är en bild från när jag och Simon i sommar eller när vi var tillbaka här for ut och åkte en massa bara för att se vad som finns och då tog jag denna bild uppe i Songsvann. Det var riktigt fint väder och väldigt fin natur. Så en lite äventyrs bild slänger jag med, men inte för att det är rätt årstid eller nå men det får ni leva med.

1 kommentar:

Maria sa...

Haha visst är det? Det var askul att träffa alla, typ Danne och Jeppe, Joel Öhman och alla dom åsså var Anton Fredriksson och Magnus Johansson där, dom har jag ju inte riktigt träffat sen vi gick ut nian.

Men du, det är ju till helgen jag kommer till Oslo! Vad tror om att träffas på söndag, funkar det för dig??